Innhold

Inbound Marketing - en ny måte å selge på?

  • 10. mar 2021Kl. 10:00–12:00
  • Digitalt
  • Medlem: 2.500,- + mva Andre: 3.200,- + mva
  • Påmeldingsfrist Snarest

Inbound marketing handler om å skape et så godt og relevant innhold at kundene selv oppsøker din nettside, blir interesserte og ønsker å kjøpe av deg. Hvordan få til dette? Meld deg på denne work-shopen og få konkrete tips til hvordan strømbransjen kan lykkes.

Digital marketing, banking, payment and online shopping, Businessman touching global business networking on colorful background.

Inbound marketing gjør at bedrifter kan vokse på en mer kostnadseffektiv måte. Det handler om å sette kunden i fokus og hjelpe de gjennom kjøpsreisen på en mest mulig effektiv måteI dette webinaret er det begrenset antall plasser slik at du får tett dialog med foredragsholder og mulighet til å stille de spørsmålene som er aktuelle for din bedrift, samt konkrete ideer for suksess. 

Hva får du kunnskap om? 
  • Hvordan lykkes med inbound marketing?
  • Konkrete tips og ideer for din bedrift
  • Hvordan få det til i praksis?
Hvem er det for? 

Strømleverandører som tilbyr produkter og tjenester utover ren strøm. Alle om jobber direkte eller indirekte med markedsføring, kommunikasjon, salg, rådgivning eller lignende i strømbransjen. 

Hvordan gjennomføres webinaret? 

Våre webinarer er online seminarer du kan delta på fra hvor som helst. Meld deg på og du vil motta en link dagen før sendestart. Dette webinaret legges opp som en work-shop hvor du som deltaker kommer tett på foredragsholder hvor det legges opp til dialog og spørsmål underveis. Du blir derfor bedt om å sende inn litt informasjon om bedriften og spørsmål i forkant av sendingen.  

NB! KUN 15 plasser. 

Program 10. mars

Program
  • 10:00 - 10:05
    Velkommen
    • Merethe Straumsnes
      Energi Norge
  • 10:05 - 10:20
    Introduksjon til Inbound Marketing
    • Tor Magnus Kolflaath
      Inbound
  • 10:20 - 10:55
    Oppgaver og diskusjon
    • Tor Magnus Kolflaath
      Inbound
  • 10:55 - 11:00
    Pause
  • 11:00 - 11:55
    Oppgaver og diskusjon forts.
    • Tor Magnus Kolflaath
      Inbound
  • 11:55 - 12:00
    Avslutning
    • Merethe Straumsnes
      Energi Norge

Kursholder

  • Tor Magnus Kolflaath
  • Gründer og styreleder, Inbound
  • LinkedIn

Tor Magnus har gründet 3 markedsføringsbyråer. Han er norges mest erfarne foredragsholder innen inbound marketing og har over 20 års erfaring med digital markedsføring. Han brenner for ROI-basert markedsføring, og har selv opplevd tidobling av salgsleads som markedssjef. I tillegg til å være gründer i Inbound, har han også vært med å bygge opp Idium AS fra 0 til 100 ansatte. Tor Magnus er en dyktig sparringspartner, anvender dyptgående forretningsforståelse og er ikke redd for å stille de vanskelige og viktige spørsmålene for at bedrifter skal lykkes så godt som mulig med markedsføringen sin.

 

Praktiske opplysninger

Informasjon og avbestillingsregler

Presentasjoner
Lenke til presentasjoner vil bli sendt per e-post med evaluering i etterkant av arrangementet.

Avbestillingsregler
Ved avbestilling mer enn 10 arbeidsdager før start gis full refusjon. Ved 10-4 arbeidsdager før arrangementets begynnelse refunderes 50%. Ved mindre enn 4 arbeidsdager før arrangementets start gis ingen refusjon. Det gis ingen refusjon mot enkeltmåltider som ikke benyttes. Ved sykdom kreves legeattest for å få refundert deltakeravgift. Hoteller har egne regler for avbestilling. Energi Norge AS har ingen erstatningsansvar ved hendelser utenfor Energi Norge AS sin kontroll slik som streik, lockout, naturkatastrofer, terror eller andre uforutsette hendelser.

Praktiske opplysninger

Faglige spørsmål

Relaterte arrangement

  1. Vinterkonferansen

    Energi Norges viktigste næringspolitiske konferanse for toppledere i fornybarnæringen, energipolitikere, energimyndigheter, grønt næringsliv og journalister.

  2. 9. mars 2021,

    Digitalt

    Byggherre- og HMS -forskriften

    Webinaret fokuserer på de mest sentrale temaene i byggherre- og HMS-forskriften.

  3. 10. mars 2021,

    Digitalt

    Selskapsmessig og funksjonelt skille fra 2021 – hvordan overholde de nye reglene?

    De nye reglene om selskapsmessig og funksjonelt skille for norske nettselskaper trådte i kraft 1. januar i år. Hvordan påvirker de nye reglene rollefordelingen innad i et konsern?