Et tryggere og bærekraftig strømmarked

Er strømbransjen rigget for fremtiden?

I en stadig mer digital verden hvor bærekraft spiller en stor rolle, er det vanskeligere å vinne kundens gunst. Årets markedskonferanse fokuserer på bærekraft og kundeomdømme. Hvordan kan strømbransjen kommunisere bærekraft, og hva kan kunden selv gjøre for å bruke strømmen smartere? Kundetilfredsheten varierer blant strømselskapene i Norge og vi opererer i en bransje hvor alle tilbyr et produkt som er såpass likt og med stor konkurranse. Hvordan kan vi da lykkes? For er strøm, bare strøm?

Noen spørsmål du vil få svar på er:

  • Hva vil strømkundene ha?
  • Strømbransjen har fått lagt bærekraft på våre skuldre. Klarer vi å få frem dette? 
  • Hvordan ta samfunnsansvar som aktør utover å redde verden fordi man er grønn?
  • Trygg strømhandel, hvordan har det gått?
  • Hvordan bruke sosiale medier i kundereisen?
  • Hvordan blir man helt rå på kundeopplevelse?
  • Hva kan strømbransjen gjøre for å styrke sitt omdømme?
  • Hvilke samfunnstrender påvirker strømleverandørene nå?