Energi Norge

Generalforsamling og sommerfest på Stratos

Nyhet, Medlemskap og fordeler

Publisert

Mennesker står og snakker sammen. foto

22. mai er det duket for generalforsamling med etterfølgende seminar og sommerfest på Stratos i Oslo. Her fra generalforsamlingen i 2017. Foto: Camilla M. Granheim

Våren har kommet og det betyr at det også nærmer seg Energi Norges årlige generalforsamling og sommerfest. Alle medlemmer ønskes velkommen til Oslos tak 22. mai.

Generalforsamlingen er Energi Norges øverste beslutningsorgan, og dermed den viktigste arenaen for å legge føringer for foreningens virksomhet. Energi Norge samler styret og medlemmer for å gjennomgå resultater, utfordringer og prioriteringer fremover.

Styreleder Eimund Nygaard.

– Jeg vil på vegne av styret oppfordre alle medlemmer til å delta på generalforsamlingen. På denne arenaen legges det viktige føringer, så her har medlemmene mulighet til å påvirke foreningens virksomhet, sier styreleder Eimund Nygaard.

Sakspapirene er sendt ut til alle våre medlemmer, og vi håper så mange som mulig tar turen.

Elektrisk seminar og sommerfest

I år som tidligere foregår generalforsamlingen på Oslos tak, Stratos, med etterfølgende seminar og sommerfest.

Temaet for årets seminar er Hvordan elektrifisering av Norge kutter klimagassutslipp og skaper nye arbeidsplasser.

Under seminaret lanserer vi en ny rapport om verdiskapingsvirkninger av forskning, utvikling og innovasjon knyttet til elektrifisering. Til paneldebatt stiller Kårstein Eidem Løvaas (H) og Terje Aasland (AP) fra næringskomiteen på Stortinget for å diskutere hvordan man skaper nye arbeidsplasser av grønn omstilling. Se hele programmet her.

Dette blir rett og slett en god anledning både til å påvirke, lære og møte mange kjente fjes.

Tid: Onsdag 22. mai kl 13.00
Sted: Stratos, Youngstorget 2, 12. etasje

Meld deg på her.

Seminar og sommerfest