Onsdag 10. til torsdag 11. september – bare to dager etter stortingsvalget – samles Fornybar Norges kommunikasjonsnettverk i Oslo og Sarpsborg.

Foto: Kraftkom

Vi starter på Næringslivets Hus på Majorstua i Oslo kl 10.00 på onsdagen, før det blir besøk og omvisning på Hafslunds karbonfangstanlegg som er under bygging på Klemetsrud.

Deretter går turen til Hafslund Hovedgård i Sarpsborg, hvor det blir festmiddag og overnatting. Det faglige programmet fortsetter på torsdagen. Retur til Oslo etter lunsj, ca 13.00. 

Hva får du kunnskap om? 
  • Hvem skal styre Norge etter valget – og hva betyr det for energipolitikken? 
  • Hvordan bygge tillit og aksept for utbygging i lokalsamfunn?
  • Hva kan vi lære om omdømmebygging av andre organisasjoner? 

I tillegg blir det altså besøk på et av Norges største klimatiltak – som skal fange 350.000 tonn CO2 årlig når det står ferdig i 2029. Og mulighet til å bli kjent med bransjekolleger fra hele landet. 

Programmet legges ut før sommeren, men du kan sikre deg plass allerede nå. 

NB: Arrangementet er kun for ansatte i Fornybar Norges medlemsbedrifter.  

 

Praktiske opplysninger

Informasjon og avbestillingsregler

Reise og opphold
Deltakeravgiften dekker ikke reise- og oppholdsutgifter. 

Avbestillingsregler
Ved avbestilling mer enn 30 dager før start gis full refusjon. Ved sykdom kreves legeattest for å få refundert deltageravgift. Hotell og middag har egne regler for avbestilling. Fornybar Norge har ingen erstatningsansvar ved hendelser utenfor Fornybar Norge sin kontroll slik som streik, lockout, naturkatastrofer, terror eller andre uforutsette begivenheter.
Ved kjøp av early bird gis ingen refusjon, men du står fritt til å overføre din deltakelse til en kollega.

Portrettfoto i studio med hvit bakgrunn.
Les mer
Portrettfoto i studio av Ingrid Høie Hansen med hvit bakgrunn.
Les mer

Relaterte arrangement

  1. Kurs i erstatningsrett for nettselskaper

    Feil og avbrudd i nettet kan påføre kundene økonomiske tap i form av skader på elektrisk utstyr. Hvordan behandle erstatningskrav fra kunder og forsikringsselskap? Hva har kunden krav på?

    Digitalt